Saturday 7 July 2012

*copy paste*

Assalamualaikum W.B.T..
Bimbinglah diri yg lemah ini~ :')
just copy paste from fb.. interesting.. heeee :D
Perempuan : "Aku selalu dipeluk Lelaki lain".Lelaki : "Dan aku adalah Lelaki yang akan memelukmu dengan kasih sayang". 
Perempuan : "You are not my FIRST kiss".Lelaki : "And You are my First Kiss". 
Perempuan : "Ramai Lelaki pernah menyentuh tubuhku".Lelaki itu dengan sabarnya mengatakan: "Yang ingin aku sentuh adalah hatimu". 
Perempuan : "Pernah ada Lelaki yang menganggapku sebagai pelacur".Lelaki itu menatapnya : "Dan aku menganggapmu begitu baik, suci tak dinodai". 
Perempuan itu menangis sambil tersenyum dan berkata: "Aku tak sesuai untuk dicintai oleh Mu !! Aku tak cantik !!". 
Lelaki itu menatap matanya dalam², sambil tersenyum danberkata: "Aku bukan Lelaki yang mencintai kecantikkan mu, tapi yang aku cintai adalah hatimu, sepenuhnya kerana Allah..''
p/s: cintailah kerana ALLAH S.W.T~ :')

0 orang bagi pendapat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com